Gasztroszerelem egy gombnyomással

Thermomix Blog

Thermomix Blog

Mentás sárgadinnye krémleves pármai sonka morzsával

2015. július 10. - Thermomix Blog

Kevés ettől jobb nyári hűsítő levest tudok elképzelni. Könnyű, krémes, selymes, nagyon jó ízkombináció-legalábbis szerintem. Egyelőre nem tudok betelni vele. :)

Mentás sárgadinnye krémleves pármai sonka morzsával

Hozzávalók (2-3 főre):

1 sárgadinnye

3 mentalevél

2 ek. mascarpone vagy Philadelphia krémsajt

6-8 szelet pármai sonka

2 dl kókusztejszín (rendes tejszínnel is elkészíthető)

cukor ízlés szerint, én 30 g eritritet használtam

1dl víz

Elkészítés:

1. A sárgadinnyét szabadítsuk meg magjaitól.Tegyük a hozzávalókat a keverőedénybe, a pármai sonkából 2 szeletet és krémesítsük 2p/10 fokozaton.

2. Serpenyőben pirítsuk meg a pármai sonkát, hagyjuk kihűlni (1 perc) majd törjük össze. Ehhez én a kés végét használtam. Tálaláskor szórjuk a levesre.

Lehűtve tálaljuk.

Tipp: A sárgadinnye kivájt héját tegyük a mélyhűtőbe majd ebben szervírozzuk a levest.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thermomixelj.blog.hu/api/trackback/id/tr727614860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://www.facebook.com/pages/Thermomix-Blog/1463091170574823?_rdr